ردیف |
پرسش |
پاسخ |
1 | نحوه ارسال مستندات به چه صورت می باشد؟ | پس از ورود به پنل کاربری در صفحه ارسال اثر فیلد ارسال اثر را انتخاب نموده و فایل را ارسال می نمایید. |
2 | فایل مستندات در چه قالبی باید ارسال گردد؟ | فایل مستندات را می توان در هر محیط نرمافزاری به دلخواه شامل(word، powerpoint، photoshop،....) طراحی و فقط یک خروجی PDF از آن تهیه و ارسال نمود. |
3 | داوری آثار در چند مرحله انجام خواهد شد است؟ | داوری در دو مرحله استانی و ملی انجام خواهد شد. |
4 | ترکیب هیات داوران استانی به چه شکلی می باشد؟ |
-
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به عنوان مسئول جشنواره و رئیس هیئت داوران استان
-
معاون فرهنگی و اجتماعی به عنوان دبیر هیئت داوران استان
-
معاون بهرهوری اقتصادی استان
-
مسئول مرکز قرآنی استان
-
مسئول روابط عمومی استان
-
سه نفر خبره متخصص فعال در حوزه فرهنگی، اجتماعی و قرآنی و آشنا به مباحث بقاع متبرکه خارج از ادارات کل اوقاف و امور خیریه
-
نماینده دبیرخانه مرکزی جشنواره از ستاد سازمان به عنوان ناظر
|
5 | از چه زمانی امکان ارسال مستندات وجود دارد؟ | از زمانی که ثبت نام نماینده بقعه، توسط دبیرخانه استان تایید گردد امکان شرکت در جشنواره و ارسال مستندات وجود خواهد داشت. |
6 | مهلت ارسال مستندات تا چه زمانی خواهد بود؟ |
هیئت امناء بقعه یا مدیر مرکز افق پس از تأیید ثبتنام و ایجاد صفحه اختصاصی، تا پایان مهلت مقرر فرصت دارند نسبت به تکمیل فرمهای مرتبط و ارسال مستندات مطابق با شیوهنامه و راهنماییهای مندرج در سایت اقدام نمایند.
|
7 | جشنواره در چه سطوحی از امامزادگان برگزار خواهد شد؟ |
جشنواره در سه سطح مطابق با سطحبندی مصوب بقاع متبرکه برگزار گردیده و بقاع متبرکه هر سطح در ارزیابی همان سطح حضور خواهند داشت.
- سطح یک: سطح ملی (مطابق با آخرین تعریف و سطح بندی بقاع متبرکه - مورد تایید اداره کل بقاع و اماکن مذهبی)
- سطح دو: سطح استانی (مطابق با آخرین تعریف و سطح بندی بقاع متبرکه - مورد تایید اداره کل بقاع و اماکن مذهبی)
- سطح سه: سطح شهرستانی (مطابق با آخرین تعریف و سطح بندی بقاع متبرکه - مورد تایید اداره کل بقاع و اماکن مذهبی)
|